درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت

  • کد خبر: ۲۲۵۸۵۸
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت
لیورپول و تاتنهام در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های لیورپول و تاتنهام در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، عصر یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگران کلوپ پس از حذف از یک چهارم نهایی لیگ اروپا، با عملکرد بد خود لیگ برتر انگلیس را هم به رقبای خود آرسنال و سیتی واگذار کردند تا دیگر هیچ امیدی برای کسب عنوان قهرمانی نداشته باشند.

لیورپول در حال حاضر با ۷۵ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. آرسنال ۸۰ امتیازی است و سیتی نیز با یک بازی کمتر ۷۹ امتیاز دارد که در صورت پیروزی در دیدار معوقه خود با ۸۲ امتیاز خواهد رسید و اختلافش با لیورپول را به ۷ امتیاز افزایش خواهد داد.

در سوی دیگر میدان سفید پوشان لندنی نیز در ۲ هفته اخیر ۲ شکست برابر رقبای لندنی خود داشتند و تقریبا امید خود برای کسب عنوان چهارمی و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده‌اند.

آنها در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به استون ویلای ۶۷ امتیازی با ۶۰ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->